miercuri, 23 martie 2011

O nouă descoperire -creatoarea de păpuşi Isabelle Nuncq


Ieri am descoperit-o! Bineînţeles că nu puteam să nu vă arăt şi vouă creaţiile ei minunate.
După părearea mea e o artistă deosebită.
 Bébé chocolat

Sunt nişte păpuşi, dar la prima vedere ai impresia că sunt copii. 
    Le petit marquis de Ludres

Iubeşte foarte mult copii şi păpuşile.
   
                                       Pia

Are un atelier în Epinal o localitate drăguţă din Franţa, unde nu doar creează păpuşi minunate ci se ocupă şi de restaurarea oricărei păpuşi "bolnave" aşa cum îi place ei să spună.

                                        Sandrine

                                       Camille/Tuy
Păpuşile ei au aerul cuminte şi inocent al copiilor. Pur şi simplu îţi vine să le strângi în braţe şi să le alinţi aşa cum ai face cu un copil adorabil.

                                             Gaďs


                                            Manon


Jeremy


                                                                           Ichabod
Am căutat pe Google Earth curioasă să văd unde trăieşte acum Isabelle şi   m-am îndrăgostit de imaginea plină de romantism a orăşelului.

Cine ştie poate mi-aş descoperi şi eu un talent într-un loc atât de frumos ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu