sâmbătă, 9 octombrie 2010

Păpuşi DeAgostini cu istorie, vândute la noi fără istorie

Am ascultat sfatul care spune că cel mai bine e să te ajuţi singur. Şi uite aşa am descoperit pe cine reprezintă fiecare păpuşă. Vă spun sincer, îmi erau foarte dragi oricum, dar acum când ştiu că reprezintă personaje feminine interesante din literatura universală, le iubesc. În schimb mă deranjează foarte tare felul în care am fost trataţi de cei de la DeAgostini. Ca să înţelegeţi mai bine o să vă arăt cum au fost prezentate în altă ţară.



31. Fascículo + Boneca de Porcelana: Fanny Price Jane Austen apresenta-nos no romance Mansfield Park uma heroína que nada tem a ver com a figura clássica. Fanny Price é introvertida, corajosa e pouco sociável. A sua amizade com o futuro padre Edmund Bertram ajudá-la-á a abandonar a sua carapaça e a tornar-se uma pessoa discreta e ao mesmo tempo brilhante.


După cum se vede fiecare păpuşă a fost prezentată în câteva cuvinte .


Şi acum să vă spun ce am descoperit despre fiecare păpuşă în parte.


Prima Păpuşă postată de mine o reprezintă pe Fanny Price eroina romanului Mansfield Park scris de Jane Austen. E povestea unei fete timide care a fost crescută de la 10 ani de către rudele bogate. Crescând devine o tânără frumoasă şi inteligentă care are suficientă tărie de caracter pentru a-şi înfrunta unchiul când vine vorba de căsătoria ei. Cartea a fost şi ecranizată, deci cei cărora nu le place să citească pot vizualiza filmul.


A doua păpuşă este reprezentarea Contesei Ellen Olenska eroina romanului The Age of Innocence (Vârsta inocenţei) scris de Edith Wharton . E povestea unei femei mature care are curajul să divorţeze de un soţ infidel şi căreia nu-i place să respecte canoanele stricte ale New York-ului anilor 1820.E o femeie libertină fără a fi însă uşuratică. În acest caz am avut norocul de a găsi chiar o fotografie din filmul The Age of Innocence în care Michelle Pfeiffer (cea care joacă rolul contesei) poartă exact toaleta cu care a fost îmbrăcată păpuşa.





A treia păpuşă o reprezintă pe Naná din romanul omonim al lui Emile Zola o prostituată pariziană de lux din vremea lui Napoleon al III-lea. O femeie de o frumuseţe senzuală după care mureau bărbaţii la propriu.

2 comentarii:

  1. buna
    acum am descoperit blogul tau despre papusi de portelan
    si eu am strans 26 de papusele din cele scoase de DeAgostini, tot umbland prin tot orasul (Bucuresti, de data aceasta). Am aflat astazi ca s-ar putea ca De Agostini sa scoata o noua serie de papusi. nu stiu mai multe detalii. Succes cu blogul, recent am facut si eu unul, se numeste Muzeul de jucarii, am acelasi backgroud ca si tine :), dar inca e in faza de lucru. Eu colectionez si papusi Barbie, si ursuleti de plus si alte jucarii, de pe vremea copilariei mele.
    Silvia Ileana

    RăspundețiȘtergere
  2. Încântată să te cunosc, Silvia. Niciodată nu sunt prea mulţi colecţionari, nu-i aşa? Succes cu blogul, şi mai aştept veşti despre tine.

    RăspundețiȘtergere