vineri, 8 octombrie 2010

Cum le-am cumpărat

Probabil colegele de servici vor zâmbi amintindu-şi febra cu care am căutat şi cumpărat aceste păpuşi. Am văzut-o pe prima şi m-a cucerit pe loc. Am cumpărat-o imediat şi am fost curioasă să aflu când apare următoarea. Doamna de la chioşcul de ziare mi-a explicat că sunt deja în vânzare de 2 săptămâni şi fiecare chioşc a primit cel mult 4 păpuşi diferite. A început o căutare febrilă la toate chioşcuri din Iaşi. Am mers mai multe staţii de autobuz pe jos în speranţa că voi găsi cât mai multe păpuşi. Habar nu aveam câte păpuşi diferite au fost puse în vânzare. Fiecare vânzător avea opinia lui. Până la urmă am sunat la redacţia DeAgostini de unde am aflat că nici măcar ei nu ştiau câte sunt. Au venit din Grecia şi ei nu au avut curiozitatea să vadă câte sunt. Aşa că am continuat căutarea în Bârlad cu ajutorul soţului, în Suceava şi Paşcani cu ajutorul mamei. În final s-au adunat 17 păpuşi minunate. Credeam pe atunci că îmi lipsesc doar trei. Însă după ceva timp doamna de la chioşcul de ziare la care eram abonată pentru cărţile de la "Adevărul" îmi spune că a apărut a doua ediţie cu păpuşi de la DeAgostini. Aşa că am început din nou căutarea şi am reuşit să adun în total 31 de păpuşi diferit îmbrăcate. Eram fericită dar şi intrigată. Era imposibil să fie doar 31. Întrebarea mea era câte oare îmi mai lipsesc. Noroc cu internetul , aşa am aflat că sunt 40 şi reprezintă personaje din cărţi. Din nefericire nu am reuşit să le identific. Sper ca persoana care deţine această informaţie să mă ajute să aflu şi eu ce personaj reprezintă fiecare păpuşă pe care o deţin.

Aşa cum am promis, iată-le pe următoarele trei.
Constance Chatterley

Constance Chatterley

Anne Elliot

Anne Elliot
Verena Tarrant
Verena Tarrant
Dacă am înţeles eu bine ultima este Verena Tarrant o excelentă oratoare din nuvela Bostonienii de Henry James. Recunosc nu am citit-o dar o voi citi cu siguranţă. Măcar de dragul păpuşii, nu? :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu