marți, 30 noiembrie 2010

Păpuşile Marinei Bychkova

            Lucius                                                 Chimera

Aşa cum poate remarca oricine "Enchanted Doll" se individualizează şi prin dotarea lor cu organe sexuale explicite. Iată ce a răspuns Marina la o întrebare legată de sexualitatea păpuşilor sale într-un interviu acordat lui Jason Arber de la PIXELSURGEON :
Io


“Erotismul este cu siguranţă un element important  care trebuie să fie prezent în fiecare păpuşă. Cred că asta spune ceva despre eul meu personal, dar nu sunt sigură ce.  Erotismul a fost prezent în toate păpuşile mele. Îmi amintesc când aveam probabil şase ani, am văzut într-o revistă, imaginea unui tablou cu nudul unei femei frumoase. Era o imagine foarte explicită. Am decupat-o şi am făcut o păpuşă din ea. Într-o zi bunica mea a descoperit-o. A confiscat-o şi a distrus-o cu dispreţ. Am fost făcută să mă simt foarte ruşinată. Mi-a părut rău după ea.”
Edie

 “Cele mai multe păpuşi, şi cele de colecţie şi cele pentru copii, deşi încearcă să imite forma umană, sunt sterilizate prin eliminarea completă a organelor sexuale. Ca şi cum ar fi nevoie să fie curăţate de toată umanitatea lor păcătoasă. Mi se pare această o negare deliberată a esenţei vieţii care urmează să fie ignorantă şi îngrozitoare. Nu ştiu de ce ne este atât de teamă şi ruşine să asociem păpuşile cu sexualitatea umană. Fiecare Barbie trebuie să aibă un vagin. Fiecare Ken are nevoie de un penis. Cred că este timpul ca păpuşile să  părăsească tărâmul petrecerilor cu  ceai şi inocenţa şi să se adreseze unor aspecte mai importante ale vieţii.”
 

    Lucius şi Edie                   Chimera

Cam atât pentru azi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu