miercuri, 20 octombrie 2010

Azi visez frumos!

Ştiţi cum spune românul : m-a pus dracul să umblu lelea pe net şi m-am îmbolnăvit! De oftică! Ca tot românul chinuit din ziua de azi,  vorba aia "n-am bani de-o pâine" , dar aş vrea şi eu o păpusă Dobby din Harry Potter. Aţi observat că are şi şoseta? Spune-ţi şi voi dacă nu-i simpatică. Recunosc, printre alte păcate îl am şi pe ăsta : sunt fan Harry Poter.

(Nu cred că v-am mai spus; daţi clic pe poze ca să le vedeţi mai mari. )

Bineînţeles nu prea m-aş supăra să-l pot cumpăra şi pe Harry. Voi ce ziceţi ?
Poate sunteţi fani "Stăpânul Inelelor" ? Eu recunosc , vinovată din nou! Ce să fac , am cam multe păcate şi-mi place şi Galadriel.
Staţi că n-am terminat. Din nefericire era un magazin doldora de marfă, pe toate gusturile. Au şi păpuşele micuţe cu fetiţe dulci. Nu, nu dulci ca-n Bucureşti, alea mai încolo puţin.


Am dreptate, nu-i aşa? Dulci că-ţi vine să le iei acasă. Eu le-am luat ... virtual. Dacă nici aşa nu v-am molipsit, poftim şi pe cele dulci ca-n Bucureşti. Sper că observaţi şi câte articulaţii mobile au.


În final, ca să nu fie cu supărare nimănui, v-am adus şi un păpuşoi. Pardon, am vrut să zic o păpuşă masculină. Nu prea cred că aveţi ce să-i reproşaţi. Cel mult că vine iarna şi ar trebui să mai pună o haină pe el. Nici o problemă , "avem di tăti" ! Nu eu , au acolo la magazin. 




Şi pentru că sunt româncă adevărată şi vreau să moară şi capra vecinului vă dau cu nedisimulată inocenţă adresa magazinului : http://www.effanbeedoll.com/. Sâc! Poate vă îmbolnăviţi şi voi de oftică ca mine.

P.S. I-am văzut şi pe Kermit şi Miss Piggy. Mi-e dor de păpuşile Muppets, tare, tare dor! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu